Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 18:34 - Касиопея
Автор: raders Категория: Изкуство   
Прочетен: 1278 Коментари: 4 Гласове:
11



 

 

Събирам тишина,

понеже полудял съм явно.

Навярно полудях

и виещо от липсата ти страдам.

Загубих те отдавна –

преди да се родиш от сънища

и звездопади.

Събирам тишина.

В бездънни океани я събирам.

Макар, че болката ми е добре позната,

най-важното не съм познал –

това, че всяка болка  преминава.

Събирам тишина.

Отново и отново я събирам

и сплитам паяжини от забрава.

Ридаейки притихва в мен тъгата

на стихващия карнавал.

Жадувам те.

Безумно си ми нужна

в безумствата на небеса и залези.

Рисувам бялата ти сянка

по сянката на побелялата палитра.

Събирам тишина –

най-тъмната и най-дълбоката.

Неистово сред глъбините я събирам

и трупам хаос върху хаос.

Не виждам път; не виждам и утеха.

Изчезват шеметно посоките

в посоката на чезнещото ехо.

Събирам тишина.

Събирам залези и листопади.

Безмълвно пее тишината

в руините на пясъчния замък.

Събирам тишина.

В безлунни небеса безлунно я събирам.

И няма да престана да те чакам,

и няма да престана да те викам,

дори да се превърна в камък.

Събирам тишина –

на глухия  маестро тишината.

В соната от кънтящи паузи

кънтящо болката притихва.

Събирам тишина

от сънищата на бленуващи цикади.

И толкова без тебе ми е тихо.

И толкова без тебе ми е лудо,

че просто падам, падам, падам...

И чакам някога да се събудя.

 




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Събирам тишина,
04.08.2010 06:34
понеже съм нормална.
цитирай
2. raders - понеже съм нормална. Ок
04.08.2010 20:09
eien написа:
понеже съм нормална.


Ок
цитирай
3. liliyanaandreeva - Изглежда, че са много тези, които са живели с много обич в предходната Земя
09.08.2010 21:24
и са си обещали да се срещнат пак на някоя Земя, която ще се сътвори отново!
Откакто открих календарните градове на човешкото щастливо битие, не мога да се оттърва от мисълта, че отдавна живели щастливо хора на Земя с календарни градове, отново искат да срещнат любимия човек и на тази Земя. Но... нито календарни градове на щастието , нито среща с любимото същество!Много сме карък
цитирай
4. raders - кой знае? Благодаря ти.
10.08.2010 07:40
кой знае? Благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raders
Категория: Поезия
Прочетен: 922125
Постинги: 370
Коментари: 1149
Гласове: 4068
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031