Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2017 10:37 - О, ти мило скудоумие!
Автор: ganini Категория: Туризъм   
Прочетен: 2382 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 19.06.2017 10:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Преди десет дни тръгнах с кола от Пловдив до Царево и нали "и най-умния си е малко прост" включих ДжиПиЕса на "най-късия път", макар да си знам пътя добре: до Бургас и от там на Юг до Царево. Да, ама не! Уреда ме отклони за Ямбол и аз реших да го послушам, та да видя накъде ще ме изведе. Това мое любопитство ми струва нерви, каране по дупки, но и интересен и мил пейзаж, раззеленил се от майските дъждове.
    От Ямбол съм бил прекаран (после видях на картата) по пътя за Бургас- все пак шосе между два окръжни града. Но! Явно асфалта е бил полаган назад в годините на социализЪма и дупките бяха зейнали, та трябваше с най-бавна скорост да ги заобикалям. Явно до тоя край не се беше разчуло, че винетките са поскъпнали с 1/3 и това ще оправи шосето между двата големи града! Но това не беше достатъчно: във всяко село имаше по няколко "спящи полицаи", тонове натрупан асфалт, който трябва да скачаш като улав, като че ли дупките не ти стигат! Абе хора, да бяхте взели този асвалт и да бяхте запълнили дупките, а не да правите от него тези гърбици!
    В град Средец (бивш Грудово) се влиза по един червен паваж, правен явно преди червените да вземат властта. Друса, но все още без дупки, като се изключи намесата на човека (звучащ гордо), който като си е свързвал къщата с канала по средата на улицата, е оставил ровове, без помен от червени павета (или поне асфалт).
    Същото в Царево: 50% повече "спящи полицаи", но явно трябва да се вземе буквално: градът е с много еднопосочни улици, но винаги се намира някой, който да ти излезе насреща. Ако полицията не спеше, би събрала огромни суми...
    В този град имаше на площада будка, която продаваше вестници и списания. Сега тя е унищожена и вестници има в 2 магазинчета, които между другото ги продават, а списания вече няма. Честит туристически сезон!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - "Опознай Родината за да я о...
19.06.2017 10:52
"Опознай Родината за да я обикнеш!" май, май стана, "Виж държавата за да я намразиш ... още повече!". :)))
цитирай
2. vesever - Всяко зло за добро - ето, лошите п...
19.06.2017 13:10
Всяко зло за добро - ето, лошите пътища са "компенсирани" от красиви пейзажи...
Макар че аз, след като не съм шофьор, не мога докрай да вникна в една такава ситуация - предполагам коства много нерви и напрежение.
Поздрави!
цитирай
3. nalia - Спящи полицаи на пътя и край пътя:)
20.06.2017 07:01
Привет, Ганини!
Скудоумието никога не стига: напоследък се слагат едни релефни бели ленти-гърбички, по които автомобилът протраква ужасно. Мисля, че е с цел да ме принудят да мина в насрещното:))
цитирай
4. ganini - Чудесно казано!
20.06.2017 10:24
getmans1 написа:
"Опознай Родината за да я обикнеш!" май, май стана, "Виж държавата за да я намразиш ... още повече!". :)))


Като идва човек с кола от съседните държави, като че тази територия е най-черната дупка! То едни пътища, тротоари, грозни селски къщи порутени най често, всичко в сиво- тъмно сиво, едни криви бетонни диреци с провиснали жици!
Освиенцим ли?
Мерси за коментара.
цитирай
5. ganini - Господ дал...
20.06.2017 10:27
vesever написа:
Всяко зло за добро - ето, лошите пътища са "компенсирани" от красиви пейзажи...
Макар че аз, след като не съм шофьор, не мога докрай да вникна в една такава ситуация - предполагам коства много нерви и напрежение.
Поздрави!


...красива земя, ама таз ръчичка където пипне- няма прошка.
Някой хубав ден трябва да те повозя из страната...
цитирай
6. ganini - Привет Налия!
20.06.2017 10:29
nalia написа:
Привет, Ганини!
Скудоумието никога не стига: напоследък се слагат едни релефни бели ленти-гърбички, по които автомобилът протраква ужасно. Мисля, че е с цел да ме принудят да мина в насрещното:))


То не е за разправяне...
цитирай
7. pvdaskalov - * ! *
23.06.2017 07:45
Не знам защо, но от твоя постинг, Маестро, в нагорещената от Слънцето тиква ми зазвуча "Мила Родино, ти си земен рай!"
Твай!
Поздрави от П и е р
цитирай
8. ganini - ???
29.06.2017 14:05
pvdaskalov написа:
Не знам защо, но от твоя постинг, Маестро, в нагорещената от Слънцето тиква ми зазвуча "Мила Родино, ти си земен рай!"
Твай!
Поздрави от П и е р


Та този хубав земен рай
го порутиха комай...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ganini
Категория: Изкуство
Прочетен: 280559
Постинги: 97
Коментари: 342
Гласове: 1404
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031