Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2012 17:37 - Мълчаливия крадец
Автор: kassandra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4102 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Всяка история започва отнякъде.Винаги нова.Винаги различна.Забавно наивна и трогателно романтична.
Като начало са нужни двама.
Момче и момиче.
Мъж и жена.
Жена и жена.
Двама мъже...
Срещи.Запознанства.Секс.Любов.Не задължително в този ред..
   После започват да правят планове.Заживяват заедно.Отделят на другия време и внимание.Правят компромиси.Понякога малки-понякога големи.А времето мълчалив спътник се търкаля край тях неусетно.Дните се превръщат в месеци,месеците в години...Любовта,се е изпарила неусетно.И единственото което остава са евентуалните и плодове-децата...Е, понякога -и то често -това не се случва.После следва раздялата.
Винаги болезнена.
Винаги гадна.
Винаги нараняваща.
Поне за едната страна.
   За един мъж времето прекарано с една жена в една неплодотворна и дълга връзка,не е загубено.Макар че има и други варианти.Но когато си вложил много.Когато си се отдал в една такава връзка.Когато си се отказвал от много за да останеш с някого в името на любовта в момента,в който той си тръгне ти си просто ограбен.Времето,което си отделил и вложил е пропиляно безвъзвратно.
И не става въпрос за пари.
Когато един от мъжете с които живях ме заряза,заради друга с претекста,че всъщност друга няма и вината е в мен и факта,че за трите години съжителство не съм се променила....Та когато ме заряза се оказа,че изведнъж парите ми започнаха да ми стигат и имам много повече за себе си ... И след като направих равносметка се оказа,че просто съм го издържала,защото сумата,която ми давеше месечно не е покривала само алкохола от определена и  скъпа марка който изпиваше...А да не говорим,че го обличах и обгрижвах...И се запитах,защо съм позволила да бъда превърната в нечия майка,от някой който и сексуално не беше на моето ниво..да не говорим и че ми беше изневерявал както се оказа....
Любов?
Какво общо има тя с това?
   Бях с мъж,който има десет годишна връзка с жена,в която се прави на жертва.Защото му е удобно и защото има изгода.И никога няма да се ожени или да има деца с тази жена.Защото не ги иска от нея.
Бях с него веднъж-дори и като любовник не струваше...А ето че има жена,която наивно вярва,че рано или късно.....Вероятно тя всъщност също е наясно,че той не струва-нито като любовник,нито като мъж,но е вложила толкова много от времето си в тази връзка,че сега ще и е почти невъзможно да започне отново с друг..Да не говорим,че не е станала и по млада...А ще трябва и да ражда...
  Или връзка с мъж,който не може да е с мен,защото гради кариера и преследва планове,и иска само да му дам време за да постигне намеренията си...И аз съм сама месеци наред,защото съм вярна в името на любовта,докато това време ме лишава от някой наистина качествен и страхотен мъж..Ама нали има любов-какво че ни дели океан и се виждаме веднъж в годината?
  Имала съм толкова много шансове,които съм пропиляла,защото съм вярвала в любовта.Страхотни мъже на които не съм дала шанс,защото съм била емоционално и физически обвързана с друг.
 Винаги съм била жена за един.Дори и сега,когато секса е единствената ми движеща сила винаги е било само с един партньор.И винаги приключвам с него преди да започна с новия.Тук няма място за сантименти-открита съм и съм искрена.Не се крия зад маската на любовта манипулирайки другия за да получа каквото и да е.Наслаждавам се на удоволствието и не правя компромиси с принципите си и със себе си.Когато нещо не ми в по вкуса или не го искам-просто не го правя.Колко от хората,които се обясняват в любов могат да го кажат?
    Изневярата е гадна,но се извършва от хора които обикновено са в любовна връзка с друг.Те крадат от доверието и времето на партньора си под предлог,че го обичат.Ако обичаш или си влюбен не го правиш...Не изневеряваш.Не лъжеш.
Та какво общо има любовта с гадостите,които ни се случват?
 Просто в името на любовта или използвайки я за параван ни ограбват и предават.
Секса не те наранява,може да те разочарова разбира се,но не разбива сърцето ти.
Секса може да те разсмее,да излекува главоболието и умората.Да ти дари прекрасни моменти и нежност...
Секса е споделяне на интимност.Споделяне на близост.Споделяне на страст.
Секса не е търговия,макар че има и такива,които търгуват със секс за да получат любов или пари...
А колко много са тези,които търгуват с любов за да получат секс.
Казват,че не можеш да си купиш любов и са прави,но може да я изтъргуват и мнозина търгуват успешно...Стотици разбити сърца и разпиляно доверие го доказват.
Съвестта ми е чиста.
Не съм лъгала и изневерявала от и за любов.
Но и спрях да вярвам в нея.
Да всичко  е до време,но не е фалшиво и нагло като любовта,с която те залъгват.
Получавам много повече внимание и нежност от сексуалните си партньори.Много повече грижи и желание да бъдат на висота,защото знаят,че това което преживяваме са просто споделени мигове на наслада в които всеки е такъв -какъвто е.
Без преструвки
Без усложнения.
Без обвързване.
Без задължения.
Без насилие над чувствата.
Без лъжи.
Без кражба на време.
Поделяме телата си и ни е хубаво.
Тук и сега.
 
  
 


Тагове:   крадец,   секс,   любов,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. coacoa11 - Интересно и вълнуващо споделяш.
30.12.2012 20:27
Доразвиваш тезата от предния пост - сега всичко става по-ясно.
В една връзка винаги има даваща и получаваща страна. Не можеш всичко да премериш на кантар - да дадеш точно толкова, колкото ще получиш. Най-често жената е от даващата страна. А ако даваш - давай точно толкова, колкото можеш и колкото искаш, никога повече. Ако спазваш това правило, никога след раздяла няма да съжаляваш. Ще останат хубавите моменти, без да се чувстваш жертва.
Сексът е интимност и споделяне на телата, но не мога да си представя как избираш партньор за секс ей така, без да ти е трепнало сърцето. Все нещо трябва да си харесала в него - ако не душата, поне тялото. А да го харесаш си е началото на едно увлечение. После с времето става така, че от харесване минаваме към привързване и неусетно, без да искаме се влюбваме.
За изневярата - при жените като че ли повече боли душевната изневяра, а не физическата. Ако е спал с някоя просто за да си удовлетвори нагона - не е такъв проблем, но ако се е влюбил в друга жена - много тежко е. Но си мисля, че за да се влюби в друга, нещо му е липсвало при тебе. И пак ако разсъждаваш, че си жертва на ситуацията - губиш. Защото не си жертва, най-вероятно си първопричина. Нещо му е липсвало при теб, за да се огледа навън. Може да е и това, че си била жертвоготовна за него, а естественият му природен повик е да преследва и завладява. Веднъж когато те постигне, вече не си интересна. Търси нова плячка. Трябва да цениш себе си и да се самоуважаваш.
Няма верни решения, всичко е много индивидуално, в зависимост от ситуацията трябва да избираш кое е най-добре за теб.
Но като общ принцип - никога не трябва да допускаш да станеш жертва и да мислиш като жертва.
За себе си бих избрала любовта, та ако ще да умра от болка после. Това не значи, че се отказвам от секса :), просто съм жена на крайностите - искам всичко или нищо, ако е гарга - да е рошава.
Благодаря ти за хубавия постинг. Даваш повод за много размисли. Натрупала си и много опит, приятно ми е да съм с теб.
цитирай
2. kassandra - Благодаря! Не се чувствам жертва, а ...
30.12.2012 22:25
Благодаря! Не се чувствам жертва,а по скоро ограбена откъм доверие...
При мен проблема е,че е много лесно да намеря партньор за секс.После обаче той иска да задълбае,и иска повече...Харесвам си живота.Такъв какъвто е.
Честна съм.И искам честност в замяна.Мога да понеса истината,но не и лъжата и проблема е,че се използва основно любовта за да се маскира лъжата.При секса най често получавам това,което виждам.без любов не правя компромиси.Дори и дребни.Мога да сменя партньора,без да ми пука,дали наранявам чувствата му.Колко често сме с някой които е гола вода в леглото,но го търпим заради любов или от любов? Вече не.. Щастлива съм.не ми трябва фалшива любов,когато имам истински секс. А и всичко е въпрос на химия-хормони,феромони...още на петата минута знам дали искам да спя с един мъж или не...и не е нужно да се лъжем. :-)
цитирай
3. coacoa11 - Кас,
30.12.2012 23:12
Не се съмнявам, че лесно ще намериш партньор за секс :) И нормално е след това той да иска и повече. Нормално е и ти да поискаш. Когато останеш по-дълго с един сексуален партньор неминуемо се привързваш, увличаш, влюбваш... И причина е точно тази химия - хормоните, феромоните или каквото и да са молекули там:). Не можеш да се влюбиш в някого, ако не те привлича физически и сексуално. Дали ще са сините му очи, дали ще са косматите гърди :) или друг детайл - няма значение, това те кара да тръпнеш и да го желаеш. Дори и преди петата минута понякога. За мен това желание е част от процеса на влюбване. Ако щеш мисли си, че сексът е прелюдия към влюбването... :) Ти сама си го казала - "без любов не правя компромиси" - значи има любов или нещо не разбирам :) Ако останете само с голия секс и приемем, че това теб те удовлетворява напълно, то дали той би бил удовлетворен? Няма ли да се почуства като жертва, като инструмент за постигане на удоволствие? Би било егоистично да постъпиш така, макар че аз бих те разбрала, след всичките ти мъки досега.
Освен това решавайки да правиш секс на петата минута се лишаваш от нещо много приятно - флиртуването. Казано е, жените обичат с ушите си. След като някой ти свали малко звезди, сексът добива друго измерение. Искам да кажа, заслужава си, много си заслужава да почакаш и да се насладиш на удоволствието и магията на флирта.
По-нататък преминаваме към по-сложни теми - лъжата, доверието.
Никой не е застрахован, че ще го обичат до гроб. Трябва да се бориш за любовта всеки ден, всеки час, всяка секунда. Също трябва да си готов да поемеш риска да те излъжат, наранят или обидят.
Ако обичаш някого и си с него от любов, ще му помогнеш да стане перфектен за теб в леглото :)
цитирай
4. coacoa11 - Весела и щастлива Нова година, Кас!
31.12.2012 12:40
Добра си в писането, почти толкова, колкото в секса :)
Пиши винаги когато можеш!
цитирай
5. kassandra - Когато съм давала съм давала всичко ...
31.12.2012 14:46
Когато съм давала съм давала всичко в любовта,всичко останало са някакви дребни сметки.Ако дадеш ще ти дам....И ако съжалявам,то е заради факта,че човека отсреща просто се е оказал жалък,слаб и страхлив,а с такъв човек не искам да имам нищо общо...И какво значи това,че нещо му е липсвало??Ами честния и открит човек си казва ,после прекратява връзката и едва тогава почва нова.Иначе не е просто подло,гнусно е...Хем си има уюта,хем и липсващото звено,което в по късен етап ще бъде заменено от друго и т.н....
Не искам фалшив живот...В секса е ясно-или му става или не...Не си задължен на никого,но и никой не ти е длъжен.Доброволно е.Ясно е.Честно е.
И четеш много розова литература.Импотентността,понякога е състояние на ума.Не се лекува...И в момента,в който един мъж се превърне в сексуален бог той държи да го сподели и с други...Има неща с които се раждаш,не се учат...и едно от тях е всеотдайността и чувството на наслада при един полов акт..Без срам и без задръжки.Просто спираш света. :-)
Весела и щастлива Нова година!
цитирай
6. coacoa11 - Напоследък чета и теб :)
31.12.2012 15:15
И ... не си розова. Реална си, казваш всичко открито, ценя това.
Сигурно всичко си давала от себе си. Въпросът е, че сега съжаляваш, че си сипала бисери в краката на прасе, което не може да ги оцени. Лош късмет ли е или лош избор да попаднеш на такъв човек, ти знаеш.
Трябва да цениш себе си и да се раздаваш на хора, които те заслужават. Трябва да си дадеш време да ги опознаеш първо. Бъди предпазлива, избирай внимателно, но чак пък да се отказваш от любовта... Недей. Всъщност тя няма да те пита, когато дойде. Пожелавам ти страхотен секс и голяма любов догодина!
Целувки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kassandra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 463406
Постинги: 114
Коментари: 503
Гласове: 10525
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031