Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2013 12:52 - In Memoriam
Автор: raders Категория: Изкуство   
Прочетен: 4765 Коментари: 14 Гласове:
24

Последна промяна: 19.05.2017 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     

 

       /на жена ми/

 

Добра среща, мила! Идвам без причина.

Но може би е нужно да си поговорим.

Нося ти цветя и спомени, и вино,

защото някога забравях да го сторя.

 

Децата са добре. Децата са далече.

Те тръгнаха към своята Итака.

Но скоро ще съм с теб – навярно цяла вечност,

така че няма дълго да ме чакаш.

 

Пред тебе съм виновен; имам грях навярно.

Аз сам съм си и съдията, и палача.

Събрах мъглите на безлюдни гари

и бели врани в нощите ми грачат.

 

Сега ми липсваш. Липсваш ми ужасно.

Измислям си посоки и миражи.

Но вятър прошумя, свещта угасна;

май нещо съм пропуснал да ти кажа.

 

Понякога насън ще наминаваш.

Понякога ще ми гостуваш.

Останалото явно е забрава.

Останалото просто не си струва.

 

Прости ми! Искам само да си поговорим,

че късно съм се сетил да го правя!

Прости ми! Ще се срещнем скоро;

аз няма много дълго да се бавя...

 

 

 

 



Гласувай:
25



1. cinderellathespy - !!!
29.12.2013 13:03
Много е хубаво,
но и много тъжно, Ради...
Бог да прости! Те виждат всичко, бдят над нас
и винаги помагат, когато сме объркани и неуверени...
Въпреки болката ти, която лъха от стихото, пожелавам ти здраве
през новата година и още красиви стихове написани от твоята ръка!
Поздрав сърдечен,

Ели
цитирай
2. raders - Много е хубаво, но и много тъжно, ...
29.12.2013 13:58
cinderellathespy написа:
Много е хубаво,
но и много тъжно, Ради...
Бог да прости! Те виждат всичко, бдят над нас
и винаги помагат, когато сме объркани и неуверени...
Въпреки болката ти, която лъха от стихото, пожелавам ти здраве
през новата година и още красиви стихове написани от твоята ръка!
Поздрав сърдечен,

Ели


Благодаря, мила Ели! Желая ти здраве и успех!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Бог да я прости, хубаво е че има кой да ...
29.12.2013 15:42
Бог да я прости, хубаво е че има кой да си спомня за нея тук на земята, така ще живее завинаги в сърцето ти. Много хубав и правдив стих, проникнат от болка и любов. Желая ти здраве и не се заричай да я последваш бирзо, децата ти сигурно имат нужда от духовна подкрепа в своята Итака. Поздрави!!
цитирай
4. monaliza121 - Затрогващо!
29.12.2013 15:54
Да съдиш себе си се иска сила, но... колкото и голяма да е тя няма да върне пропуснатите неща в живота, няма да донесе облекчение и смирение. Само спомени , парещи като въглени и сол по раните... в душата.
Другото е тишина...
цитирай
5. raders - Бог да я прости, хубаво е че има кой да ...
29.12.2013 17:16
kasnaprolet9999 написа:
Бог да я прости, хубаво е че има кой да си спомня за нея тук на земята, така ще живее завинаги в сърцето ти. Много хубав и правдив стих, проникнат от болка и любов. Желая ти здраве и не се заричай да я последваш бирзо, децата ти сигурно имат нужда от духовна подкрепа в своята Итака. Поздрави!!


Благодаря ти! Наистина всички имат нужда от подкрепа. Весели празници!
цитирай
6. raders - Да съдиш себе си се иска сила, но. . . ...
29.12.2013 17:17
monaliza121 написа:
Да съдиш себе си се иска сила, но... колкото и голяма да е тя няма да върне пропуснатите неща в живота, няма да донесе облекчение и смирение. Само спомени , парещи като въглени и сол по раните... в душата.
Другото е тишина...


Наистина е така! Благодаря ти и ти желая здраве и късмет!
цитирай
7. zaw12929 - Силно е, едва го прочетох, ммакар аз ...
30.12.2013 06:50
Силно е, едва го прочетох,
ммакар аз да му казвам всеки ден съшото и още:
че колкото мога децата ни нагкеждам в този свят жестоко объркан...

С божията дарба- казваш го красиво, събрал един живот преминал
Остани най дълго тук: Бог те е оставил текстове за песни да пишеш, защото добротата ще спаси добрите... това в стихове кажи на всеки...

Успешна 2014!!
цитирай
8. elidea - Без думи съм!
30.12.2013 10:17
Здрава и спокойна Нова година! С любовта, която е в нас, сме живи!
цитирай
9. iliada - Разбирам! Вечна памет!
31.12.2013 19:53
Разбирам!
Вечна памет!
цитирай
10. raders - Силно е, едва го прочетох, ммакар аз ...
01.01.2014 13:40
zaw12929 написа:
Силно е, едва го прочетох,
ммакар аз да му казвам всеки ден съшото и още:
че колкото мога децата ни нагкеждам в този свят жестоко объркан...

С божията дарба- казваш го красиво, събрал един живот преминал
Остани най дълго тук: Бог те е оставил текстове за песни да пишеш, защото добротата ще спаси добрите... това в стихове кажи на всеки...

Успешна 2014!!


Много съм благодарен. Светлина и любов за всички!
цитирай
11. raders - Здрава и спокойна Нова година! С ...
01.01.2014 13:41
elidea написа:
Здрава и спокойна Нова година! С любовта, която е в нас, сме живи!


Желая ти светлина и обич! ЧНГ!
цитирай
12. raders - Разбирам! Вечна памет! Б...
01.01.2014 13:41
iliada написа:
Разбирам!
Вечна памет!


Благодаря! ЧНГ! ЗДраве и любов на всички!
цитирай
13. jenjojen - Светла памет...
23.01.2014 09:42
Здравей, Ради!
Животът продължава....
цитирай
14. raders - Здравей, Ради! Животът продъ...
23.01.2014 13:01
jenjojen написа:
Здравей, Ради!
Животът продължава....


Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raders
Категория: Поезия
Прочетен: 929567
Постинги: 372
Коментари: 1154
Гласове: 4076
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930