Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2007 17:44 - Малки еротични игри
Автор: raders Категория: Изкуство   
Прочетен: 12944 Коментари: 63 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

                                   

 

Беля си хванах с тоя интернет. Манджите все загорели, жената все пред компютъра и рови из нета. Ами какво мислите, че търси? Познахте естествено. Най- вече сайтове за запознанства, сайтове за самотни влюбени, сайтове за недолюбени, сайтове за споделени и несподелени чувства, сайтове за магии, вещици, заклинания, рицари и сатани. Да не мислите, че се интересува от специалната или общата теория за относителността? Или пък за ентропията в глобален мащаб? Или пък от скулптурите на Микеланджело и Роден?  Хич даже.

Клюки, клюки, клюки… И естествено- любов.

Отначало не и обръщах внимание, но впоследствие ми омръзна да ям загорели манджи и проявих интерес. Тази мания започна да ме дразни. Понеже не обичам да се заяждам, реших проблема по своему: започнах да си купувам готова храна и да се самообслужвам. Разбира се, тя реагира моментално:

-            Защо не си ял от манджата, толкова ли пари имаш, че купуваш готово?

-            Загоряла е.

-            Ами ти какво си въобразяваш, да не съм ти слугиня!..

И т.н. Не обичам подобни разправии и се изнизвам  навън, оставяйки я да се заяжда със себе си. Къде може да отиде един сериозен мъж, на когото е  дотегнала семейната идилия? Естествено в кръчмата. Пийвам набързо две чашки Пещерска гроздова и отскачам в интернет –клуба. Там е пълно с младоци- все едни такива замислени и малко изперкали. Не са онези, дето някога гонеха топката по поляната. Тези са слабо подвижни, трътлести и компенсират липсата на движение с детски занимания пред монитора: разни нинджи, разни дракони и всякакви перковци- рожби на японската развойна индустрия. Ровят из сайтовете в търсене на себеподобни. Има ги всякакви.

Поразрових се из нета и скоро открих моята благоверна. Появява се в сайта за запознанства под поетичния ник  Алмея. Та тази  Алмея непрекъснато  охкаше и въздишаше в нета  след множество разочарования. Нямам впечатление да е чак толкова многострадална, но поне така го показваше. Как я разпознах ли? Ами много просто: по правописните грешки и по някои специфични, типично нейни предпочитания- поезия, филми, приказки и други. Естествено и по някои конкретни изрази, отнасящи се до моя милост. Наричаше ме моя Клавдий, визирайки явно известния със своята дебилност и обич към кулинарното изкуство римски владетел. Е да, щом аз съм Клавдий, би трябвало тя да е  Месалина или поне нейно подобие, доколкото позволяват възможностите на нета. Присъствието на една виртуална Месалина винаги е потресающо и навяващо тъга.

Хич нямаше да и обърна внимание, но ме впечатли обстоятелството, че нашата усилено си търси партньор за по- специални цели. Ами човешко е- нека си търси и дано си намери, та да миряса. Обаждаха и се в чата няколко мераклии, но повечето живееха на далечни разстояния, други- съвсем зелени пубертетчета, трети- съвсем елементарни личности, дори един и беше изпратил изображение на мъжки полов орган, което едва ли я е впечатлило.

Аз като обикновен компютърен специалист и модератор в един сайт, лесно откривах нейната кореспонденция, но не и се бърках, нито възнамерявах да я шпионирам. Съвсем случайно попадах на нейни неща и повечето ги подминавах без внимание, но когато установих, че  тя има въпиюща нужда от мъжка компания, реших да се намеся и да и помогна. Да и предложа собствената  си услуга, естествено беше най-глупавият номер; нали в края на краищата трябва да се покажа в реална обстановка и ще бъда изхвърлен като кирлив фес, поради което реших да и изпратя Ванчо мъглата- един сбъркан тип от групата на програмистите- колкото грозен, толкова и залисан, въпреки че нямаше равен сред компютърните спецове. Хърбав, гърбав, кривокрак- някаква несполучлива карикатура между дон Кихот и Милю лудия. Появява се в нета с ник  „Гейтсби”, явно комбинация от Бил Гейтс и „Великият Гетсби” на Скот Фицджералд.

Направих каквото трябва и скоро между Гейтсби и Алмея в нета се появиха следните диалози: „Копнея да се видим час по- скоро. Моят Клавдий напълно ме е забравил и се чувствувам свободна. Но и обвързана. С теб…”

„ Чувствата са споделени. Аз не съм зависим от никого, горя от нетърпение да се освободя от ангажименти и да те видя.”

И т.н. Естествено, че нито единият, нито другият си показваше фотографията. Единият по понятни причини, а другият поради някакви комплекси. Правилно.

Ха, ха, ха! Представям си как ще реагират и двамата като се видят за първи път. Оставям ги на мира да правят каквото си искат.

…Ами имам си и други грижи.

Бях помолен преди време да оправя програмите в компютъра на една местна литературна звезда- поетеса- и от тогава тя често ме кани- кога за някакъв ремонт, кога за тържество на хората от литературния сайт, където членува, кога за нещо друго.

Прекрасно момиче- Ира, но малко диво. В един момент е лъчезарна и предразполагаща, а в следващия- затворена в себе си и отнесена. Понякога ми се струва, че проявява интерес към мен от по- особено естество, но  когато се опитам да я заговоря по темата, касаеща естеството, слага ръка на устата ми и ме поглежда с такова равнодушие, че ако бях паметника на  Съветската армия, вероятно бих предизвикал повече симпатия. Това хем ме отблъсква, хем ме привлича, но когато решавам да се махна окончателно, при първото подсвиркване веднага притичвам обратно като добро куче.

Понятно е, че тя не можеше да не знае за настроенията ми, въпреки, че все не успявах да спомена нещо; няма такава жена, колкото и да е заспала, да не установи веднага, че е обект на внимание и да реагира подходящо. Шесто или седмо чувство. Те са по- чувствителни  и от котки.

Освен това, когато преставах да я търся- просто се заинатявах- веднага започваше да ме кани по всевъзможни поводи: я телевизорът загубил говор, я компютърът запецнал; има безброй начини да заблудиш един нормален мъж.                                                    Ами нищо му няма на компютъра; съвсем в ред си е, само дето е вкарала някаква парола, вероятно нарочно, за да ми отвори работа и, както е редно паролата иска да бъде въведена, само че кой  знае каква е. Оправям нещата, преинсталирам  Windows и питам:

-            Кажи сега за какво си ме повикала?

-            Как за какво?

Тя ме гледа учудено, а очите и едни такива тъмни и прекрасни. Замайва ми се главата и бързам да си тръгна, защото знам, че ако посегна  и ако я награбя ще изкрещи и ще ме шамароса. Но дали е така?..

-            Тръгвам си.

-            Но не искаш ли да останеш? Имам качествен алкохол.

-            Не!

Няма смисъл да си правя илюзии. То се познава веднага. Мислите и са толкова далеч от мен, че я виждам как се скита между звездите, търкаля се в тревата или се гмурка заедно с рибите и делфините, гони пеперудите и гали цветята, но моето присъствие в този неин свят не се забелязва. Очите и са дълбоки и празни. Няма нищо в тази бездна от отсъствия.

-            Но все пак би могъл да останеш. Нуждая се.

-            Не.

-            Остани!

-            Не.

Отговорът ми е категоричен. Бързам да се махна, защото ако остана още секунда, ще я награбя и тогава нямам представа какви ще бъдат последствията. Вероятно никакви.

Бързам да изчезна и изчезвам. Няма друго решение на проблема. Да остана и да си създавам химери е безсмислено. Достатъчно съм порасъл, за да ми дойде акъла.

Освен всичко друго, тя е наясно, че съм семеен и аз непрекъснато го подчертавам, за да видя реакцията. Реакцията е никаква. Все едно не е чула. Това нито я дразни, нито я впечатлява. Пълна незаинтересованост. Някакви далечни протуберанси от нежност. Обикновено жените търсят необвързан мъж или ако попаднат на семеен, се опитват всячески да го откъснат и запазят за себе си. Най- голямо удоволствие им доставя, ако успеят да откраднат гаджето на първата си приятелка. Мен някога едни студентки- съквартирантки са ме разигравали на зарове за кутия шоколадови бонбони. Явно толкова са ме оценили. Коя спечели играта вече не помня, но ядох от бонбоните.

Тази Ира няма нищо общо с правилата. Не е съвсем луда, но има някакъв шемет в главата. Понякога в очите и плуват облаци от тъга. Далечни и тъмни. После стават безизразни.

Ужасно е интелигентна и ужасно дива. Абсолютна дивачка.

Обектът се охранява строго. Влюбването е нежелателно. Бягам без да се обръщам. Ако се обърна, трябва и да се върна, а тогава нещо ще се случи. Може и нищо да не се случи, което е все едно. Тръгвам.

…Аха! Ето, че се появяват Гейтсби и Алмея. Явно са успели да си уговорят среща. Засякох нещо съмнително в нета. Направо ме напуши смях като си представя срещата на моята леко повехнала  Алмея и моя смачкан приятел Гейтсби. Те не се познават помежду си, но като се видят шокът ще бъде впечатляващ. Моята благоверна го е правила и друг път, но не с такъв смачканяк като  Гейтсби. Предишният и партньор беше симпатяга и тя още си спомня за него  с известна тъга. Зная някои подробности, но не се бъркам. Тези неща понякога дори са здравословни за уюта на семейното огнище. Винаги след това тя е особено нежна и отзивчива, а липсите се отразяват зле на самочувствието и на нервната система. Разбирам я. После онзи изчезна някъде, а тя потъна в мълчание, компенсирайки липсите с дребни радости от сапунени опери и интернет- чатове.

Самият Гейтсби- сигурен съм в това-  едва ли е притежавал някога жена в леглото.

Трябва да е някоя съвсем побъркана или сляпа. Би могъл спокойно да влезе в ролята на лорд Кланчарли от „Човекът, който се смее” на Юго, само дето е много по-сериозен и поради което- още по- смешен, а слепи красавици наоколо колкото щеш.

Хем слепи, хем побъркани. Ама той не знае това.

Гейтсби е мъж без самочувствие. Явно външността му го прави плах с жените и поради неопитност се опасява да разчита на вродената им щуротия. Появите му в интернет сайтовете са повече от скромни. Забелязал съм, че бърза да се измъкне, ако някоя дама прояви по- траен интерес към него. Прави го явно от притеснение  поради комплексите. Но от настъпателната Алмея не успя са се отърве. Тя го атакуваше неотстъпно из виртуалното пространство, предлагаше му съблазните на рая, а ябълката беше откъсната предварително; той клекна и се предаде.

-            За къде си се разбързал, приятелю?- питам го развеселен на изхода на службата, когато случайно се сблъскахме.

-            Ами, ами- отивам към „Загубената вселена”. Чакат ме- пелтечи той и се изчервява.

Веднага разбрах кой го чака.

Да си призная, сам се учудих на любопитството си. Никога не съм бил ревнив, но много си падам по подобни майтапи. Иска ми се да разбера как ще протече срещата между Алмея –тоест- жена ми и този хубавец Гейтсби. Представям си физиономията и и умирам от смях.

Не, няма да изпусна такъв цирк.

Успях да хвана такси и да се придвижа до „Загубената вселена” достатъчно бързо.

Спрях наблизо под прикритие и зачаках. Не чаках дълго; Гейтсби се появи почти веднага с огромен букет и се спря пред входа. Въпреки, че се смрачаваше, гротескната му фигура се очертаваше ясно на фона на стената. Гейтсби с букет.

Малко след това дотича и тя. Някаква бяла сянка се плъзна по оградите и се появи едно видение, което ме накара да оглупея окончателно. В следващия миг тя полетя и се хвърли с писък в прегръдката му. Алмея!!!

…Не, не тази Алмея, която очаквах. Не е моята благоверна .

Всъщност Алмея е Ира- същата онази малка поетеса, която тогава ме караше да остана, а аз постъпих като магаре.

Ира- Алмея…

Няма ли кой да ме трясне  по тиквата?!

 

Р

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   малки,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - би било много тъжно, ако историята, ...
05.08.2007 22:23
би било много тъжно,ако историята,която четем е истинска.талантлив човек като автора не бива да си причинява такъв живот!
не ми беше смешно!уплаших се!Но след това се успокоих,че може би това е фейлетон някакъв,компютърдийски хумор.може би!
цитирай
2. outfaced - приятно четиво за неделя вечер ...
05.08.2007 22:29
такива са те връзките в нашия компютърен век :)

дори и да не се е случило на автора, си е съвсем възможно.
цитирай
3. cefulesteven - анонимен
05.08.2007 22:30
Хумор е:) Много тънък. Подобен има само автора.

Страхотен е.

И в другите му неща се улавя. Като почерк му е.

цитирай
4. jonson - Голям проблем
06.08.2007 00:50
Аз затова не си вземам жена.Че тя за компютъра ли ще се жени?
цитирай
5. furiika - Ахахахахахахахааааа!
06.08.2007 01:54
Каква приятна компанийка се е събрала тук! :):):)
Актуална тема и реалистично описана! За малко да не се преживея като Алмея! :):):)
Поздрави!
цитирай
6. julllinkata - бягай:)))
06.08.2007 02:29
наистина бягай бързо,без да се обръщащ.Агонията е любимата болест на 21 век,не си струва обаче,абрее спортувай,пии,яж,чукай-прави квото ти е на сърце-само се спаси!!!Успех:)
цитирай
7. raders - Би било много тъжно...
06.08.2007 09:09
Разбира се, че е хумор. Ама ти насериозно ли го вземаш?...
Благодаря ти, че реагираш така.
цитирай
8. raders - Приятно четиво...
06.08.2007 09:11
Благодаря ти . Абсолютна измислица е, но гледам какви работи стават в нета...
цитирай
9. raders - Анонимен
06.08.2007 09:12
Благодаря ти, че забелязваш най- важното - хумора.
цитирай
10. raders - Голям проблем
06.08.2007 09:15
Вземи си, бе човек! Майтап си правя. В действителност моята жена хал хабер си няма от компютри и интернет.
цитирай
11. raders - Ахааа...
06.08.2007 09:18
Определено бих го възприел позитивно.
Дори те виждам по същия начин.
Привет.
цитирай
12. raders - бягай
06.08.2007 09:19
Прав си. Станахме добри бегачи напоследък.
Само дето няма кой да върши работа.
цитирай
13. chervenata - Доста
06.08.2007 09:39
качествено чувство за хумор като за компютърджия:)
цитирай
14. анонимен - hi
06.08.2007 09:59
много си добър виртуално .разказвач с добро чуство за хумор давай на пред с фентазито,
цитирай
15. injnina - Поздрави!
06.08.2007 10:10
Какво значение има чия е жената. Важното е, че наистина това се случва. И може да има и други варианти за край!!!
Е, сайтовете за запознанства се усвояват до едно определено време. Или има разочарование или нещо реално се случва.
Едно приятно четиво в големия дъжд бе за мен твоят постинг.
цитирай
16. buboleche - :)))
06.08.2007 10:50
Много забавно .:))))
Все пак внимавай , не бъди сигурен колко хабер си има жена ти от компютри.:))))))))
цитирай
17. viovioi - остави я да действа...
06.08.2007 10:57
После я прати с надут корем в биг Брадър, да те направи за смях на всички)))

И това е майтапче)))
цитирай
18. furiika - Вилиииииииииииии!
06.08.2007 11:37
Буахахахахахахаааа!
Мноо ма кефиш! Ще се напикам от смяхххххх!
охохохохоооооооо!
ахахахахахаааааааа!
цитирай
19. elfieta - в нета намерих много добри приятели ...
06.08.2007 12:07
в нета намерих много добри приятели - е, все мъже, разбира се:)
незная какво бих правила без компютър и интернет...
цитирай
20. openeyed - haha
06.08.2007 12:09
първоначално размерът на пост малко ме изненада, но го прочетох доволно:)
аз лично предпочитам "Човекът, който се смее" на Селинджър ;)
цитирай
21. ok3223 - Брависимо
06.08.2007 12:09
Разказчето ти е впечатляващо и приятно за четене.Имам пред вид не само фабулата,а стила,лек и приятен,езика,забавен и богат,а хумора ти е интелигентен и деликатен,нещо,което редко се среща.Не зная с какво си печелиш хляба,но от теб може,по мое мнение, да стане добър писател.Твоят маниер на писане и стил ми напомня по нещо,на стила и хумора на Алеко,на Алеко Константинов.Пиши братко.Мисля,че има какво да кажеш на хората и света.
Бъди здрав и лек ден:ок
цитирай
22. tishinaaa - хехе
06.08.2007 12:46
Екстра е. Чакам втора част.
Какво става с благоверната? Манджи?
Хепи енд?
цитирай
23. dragulov - Страхотно е, наистина. Аз познавам ...
06.08.2007 13:17
Страхотно е, наистина. Аз познавам подобен случай. Една моя позната се превърна в истинска е-нимфоманка като се влюбва във всичко живо, което и хвърли два комплимента. В същото време невиртуалният й мъж блъскаше като луд, за да извържа семейството. А тя го наричеше параноик, когато взе да надушва нещата. Е, сега я карат някак си, ама и двамата проклинат чата!
цитирай
24. анонимен - сексът движи света!
06.08.2007 13:32
сексът движи света!
цитирай
25. svoboda64 - Хм,
06.08.2007 14:09
Разкъзът е малко дългичък за фабулата, ама си го бива:))
@elfieta,
Хвърли ме в трибуните: приятелите нямат пол! Затова са приятели! Иначе има опасност да се отдадат не на виртуални, а на истински еротични игри:)))
@raders,
Първият път, когато те четох, се оставих на виртуалната ти визитна картичка да ме заблуди. Да, бе, точно на 63 си! А защо не на 99, май и това прочетох в един сайт:))
Ама това е: mutatis mutandis!
Чакаме следващия пост:)))) Е, не онзи, в който не трябва да ядем разни неща, а пък и да се въздържаме от други:)))))))))))))))
цитирай
26. анонимен - Аууууу,
06.08.2007 14:18
Тук разни неща стават без нашето динозавърско благоволение:))
Хихи! Ми то готино, бе! Що не го награби девойчето - нищо че било чалнато. Благоверната ли щеше да ти бие дузпата? Мчи, най-много да се беше отървал от загорелите й манджи. Или страдаш от синдрома "мама"? Нали го знаеш стария виц:
"Старала се жената, старала, пък мъжът й все не й харесвал манджите.
Един ден от зор някакъв се залисала и загорила къкрещото на печката. Втресло я, щот си знаела придирчивия мъж. И к'во?
Вместо бой, той най-неочаквано й нанесъл комплимент:
- Браво, ма! Най-после! Те така готвеше мама!!!"
:)))))))))))
цитирай
27. raders - доста
06.08.2007 17:39
Не съм никакъв компютърджия. Само си измислям разни измислици.
Привет
цитирай
28. raders - hi
06.08.2007 17:42
Опитвам се да развеселя агитката.
Благодаря за комплимента.
цитирай
29. raders - Поздрави
06.08.2007 17:49
Благодаря ти. Инересно,че в този сайт думата еротика е много привлекателна. Всъщност тук няма нищо еротично.
цитирай
30. raders - :)
06.08.2007 17:51
По принцип истинската ми жена хал хабер си няма.
Тази тук е въображаема.
Привет :)))
цитирай
31. raders - Остави я да действува
06.08.2007 18:27
Оставям я като нищо. Само че това тук не е автобиографично,така че не знам кого да оставя.
Поздрав
цитирай
32. raders - Вилииии....
06.08.2007 18:31
Рожбичко мила, трябва да ми купиш риза. Не се казвам Вили. Името ми е Ради.
Хич не се притеснявай, ако се напикаш. Ще дойда да те подменя.
цитирай
33. raders - в нета намерих...
06.08.2007 18:35
Разбира се, това е един отдушник. Хубаво е, но не би трябвало да е единствено.
Поздрави.
цитирай
34. raders - haha
06.08.2007 18:47
Здрасти. Малко съм поизостанал. Чел съм "Човекът, който се смее" от Юго, чел съм"Човекът, който се смее от Хайнрих Бьол, но от Селинджър не съм. Попаднах само на един"спасител в ръжта"
Благодаря за информацията
цитирай
35. анонимен - Голям проблем
06.08.2007 18:50
И аз си правя майтап.Света е оцелял,щтото майтап е творял.Ама за сега жените не се интересуват от мен.Ще чакам да им дойде вдъхновението.
цитирай
36. raders - Брависимо
06.08.2007 18:56
Много ме зарадва отзивът ти, но ми е трудно да разчитам на този хляб в България. Един от най- големите писатели- хумористи на България пловдивчанинът Здравко Попов по едно време се беше преквалифицирал в бодигард.
Ако можех да пиша на английски...
цитирай
37. raders - хехе
06.08.2007 19:01
Благодаря. Благоверната си е в къщи и гледа сапунка. Всичко е наред.
цитирай
38. raders - Страхотно е наистина.....
06.08.2007 19:09
Всеки си е башка луд. Но това е за предпочитане пред някои други вдъхновения. Едни познати бяха продали къща в центъра Пловдив и госпожата полека лека проиграла парите на бингото.
цитирай
39. jonson - Късметлия
06.08.2007 19:10
Явно сапунките са капан за жени?!А в кухнята кой живее?:)
цитирай
40. raders - сексът движи...
06.08.2007 19:11
Може и да си прав. Знам, че без него и нас нямаше да ни има.
цитирай
41. raders - хм
06.08.2007 19:21
Добре де, чакай малко сега. Виждам, че си направила проучване, но не ми давай зор.
Какво пиеш?
цитирай
42. анонимен - !!!
06.08.2007 19:31
Никой не пише толкова образно без да е изживял част от случките и ситуациите. Така че в това тук предполагам че има и голяма доза истина. Истина е според мен чувствата които си изпитал към онази поетеса с далечния поглед. Както и досадата от тази Месалина /която най-вероятно е твоя позната/ Допущам дори и че ти си спретнал онова номерче на свой свенлив и комплексиран приятел. Така че 40% истина - може би???
цитирай
43. raders - Ауу...
06.08.2007 19:32
Какво да ти кажа. То това е едно такова виртуално девойче. Ако беше истинско можеше и да го награбя.
... Тези шантави никове все ме бъркат. Ти девойче ли си?
Питам, щото веднъж налетях на едно в нета, а то се оказа мъжко ...
цитирай
44. raders - Голям проблем
06.08.2007 19:36
Заблуждаваш се. Те се интересуват от всичко, свързано с мъжете. Но ти не бързай наистина.
цитирай
45. raders - Късметлия
06.08.2007 19:39
За сега никой, но мисля да си взема котка.
Поздрави
цитирай
46. openeyed - хей
06.08.2007 19:53
Селинджър е един от най-любимите ми писатели! :)
"Човекът, който се смее" е разказ; виж в сборника "Девет разказа".
А "Спасителят в ръжта" е една наистина прекрасна книга! Моя либима също. :)
Поздрави
цитирай
47. jonson - Котка ли?
06.08.2007 19:59
Мен ме е страх,ще ми изяде мишката.:):):)
Пък в кухнята съм много добър
цитирай
48. tess - -> От другата страна на ... екрана
06.08.2007 21:26
Аз лично познавам повече мъже-'цъкачи' с мишката, които си въобрзяват, че тъкмо цъкането в нета се нарича работа с компютър. И всеки път с доволство си мисля, колко е удобно за нас жените, че мъжете ни подценяват в техническо отношение.
цитирай
49. raders - хей
06.08.2007 22:07
Окей. Не ми е попадало, но ще го потърся.
Поздрави.
цитирай
50. raders - От другата страна...
06.08.2007 22:12
Вярно е, но това не е недостатък.
Лично аз нямам нищо против жените- техничарки, но предпочитам нежността им пред техническите умения.
цитирай
51. raders - Котка..
06.08.2007 22:14
Това се иска. Значи си идеалният мъж.
цитирай
52. furiika - Ради! :):):)
06.08.2007 22:15
Знам, че носиш риза и панталон! :)
Вили е авторката на коментар 17.
Не можах да се въздържа, ама наистина...паднах от смяяяяяяяяяях!ахахахаааааааа. Тя все ги ръси такива!
Сори, ако съм те засегнала по някакъв начин :(
цитирай
53. raders - ...
08.08.2007 18:53
готина си!
цитирай
54. furiika - И ти!
08.08.2007 19:16
:)
цитирай
55. raders - !!!
08.08.2007 22:42
Този път позна за Месалина. Имал съм такива трудни моменти.
цитирай
56. oleole - да питам и аз, това истина ли е ;)
19.08.2007 17:24
да питам и аз, това истина ли е ;)
цитирай
57. jonson - Jonson
19.08.2007 21:21
За никовете съм съгласен.Веднъж аз бях Бени и получих коментар:много си готина,а аз нямам пола
цитирай
58. raders - да питам и аз....
20.08.2007 19:35
Не съвсем. Просто си е измислица, защото не ми е толкова богата биографията.
Поздрави.
цитирай
59. raders - Джонсън.
20.08.2007 19:43
Като нищо могат да те объркат. То е като онзи шпионски филм с Григор Вачков: Носеше един галски петел, видя тази, с която имаха конспиративна среща и се развика: "Мария, Мария!"
В това време го награбиха есесовците: " Коя е тази Мария?" " Ами петелът се казва Мария".
цитирай
60. boyana - Истински поздравления!Забавно е, ...
01.09.2007 12:15
Истински поздравления!Забавно е ,щом го прочетох докрай!Абе то....не се знае кое е измислица и кое истина!
цитирай
61. raders - ....
01.09.2007 22:50
Голям успех наистина.
Щом си го прочела докрай...
Всичко хубаво.
цитирай
62. kass - :):):)
03.06.2010 23:31
малки еротични игри с малки иронични изненади накрая. Поздрави, хареса ми!
цитирай
63. raders - малки еротични игри с малки ирон...
02.02.2014 20:56
kass написа:
малки еротични игри с малки иронични изненади накрая. Поздрави, хареса ми!


Хм. случайно попадение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: raders
Категория: Поезия
Прочетен: 927798
Постинги: 372
Коментари: 1153
Гласове: 4076
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930